Obserwatorzy

sobota, 25 marca 2017

Anioły z różnych planet :)


 Wracam wciąż do anielskich motywów, mimo, że już sobie obiecywałam, że koniec!:):)
Cóż, widać gdzieś mnie te skrzydła wciąż gonią:):)
Bardzo dawno już nie szyłam aniołów. Ten powstał na specjalne życzenie. I ku mojemu zdziwieniu, spędziłam miłe popołudnie przy maszynie:):)

 Powstał anioł dla Lilki, który już poleciał do Francji.





W tym samym czasie "wykluwał się" zupełnie inny w charakterze: anioł ceramiczny . Dość długo to trwało, bo jakoś nie mogłam znaleźć na Niego pomysłu.







W efekcie końcowym mam anioła w marynarskich klimatach, który nieśmiało budzi tęsknotę za wakacjami...


 I oby przyszły jak najszybciej!!!:):)


 ***



9 komentarzy:

  1. Zachwycił mnie anioł ceramiczny, wspaniała realizacja pomysłu, no super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba anioły piękne i szczególnie mnie zachwycają bo i u mnie anioły powstają i ceramiczne i właśnie szyje się mój pierwszy z tkaniny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też go lubię, choć ni jest doskonały:)Może właśnie dlatego?:)

      Usuń
  4. The ceramic angel, the wonderful realization of the idea, was great

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń