Obserwatorzy

sobota, 20 maja 2017

Trochę malowania na płótnie i ceramiki okazjonalnej:)

 
"Dotykanie myśli" obraz olejny na płótnie 60cm x 80cm

Ten obraz namalowałam już jakiś czas temu. Ale wciąż nie było okazji , by go sfotografować.
Jest utrzymany w szaro-niebieskiej tonacji, jak kilka innych  moich  obrazów ostatnio malowanych. Mam w głowie pomysł na ewentualną wystawę i chciałabym, by te obrazy były spójne. Niewiele własnych obrazów mi się podoba, ale ten lubię od samego początku. Jest w nim wielowymiarowość i niejednoznaczność, na której bardzo mi zależało. Przynajmniej ja tak czuję:):)


Odkryłem, że piękno Twoich oczu i ciała to tylko codzienny ubiór duszy.

L.COHEN
 Chciałbym, żeby wszystko, co ma się do powiedzenia, można było wyrazić jednym słowem. Nie cierpię tego, co może się zdarzyć między początkiem a końcem zdania.

L.COHEN

Życie to narkotyk który przestaje działać.

L.COHEN
 Swoim ciałem i głosem
mówisz za wszystko.

L.COHEN

********************************************************************************

Maj, to czas Komunii. Na tą okoliczność powstały dwa aniołki: "Lawendowy" i "Zawilcowy", dla fajnych małych dziewczynek : Kai i  Marysi. :)














Pozdrawiam i dziękuję, że wpadacie, mimo, że ostatnio rzadziej tu bywam:)

***

6 komentarzy:

  1. Obraz wspaniały . Możesz być z niego dumna. Aniołki na komunię to świetna pamiątka, tak myślę bo sama też ulepiłam dla chrześniaczki :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz jest wspaniały a ceramiczne Anioły mnie zachwyciły! Ale piękny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz rzeczywiście ma intrygującą głębię. Bardzo ciekawy, można długo na niego patrzeć i odgadywać niedopowiedziane...
    Aniołki świetne, bardzo mi się podobają te kwiatowe detale i skrzydła takie trochę niedbałe i nieśmiałe, jak u motyla, który dopiero się wybudza do życia z poczwarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderful picture. You can be proud of him. The communion angel is a great souvenir, I think so because I also made up for the gods
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń