Obserwatorzy

piątek, 1 maja 2015

Wróciłam z Warszawy:) i... dwa zaległe anioły.



 Trochę mnie ostatnio nie było. Dużo się działo w tzw.realu i jakoś nie miałam sił,  by otworzyć laptopa:).
Udało mi się spędzić kilka fajnych dni w Warszawie. Pretekstem było zaproszenie na Galę "Kobiet z Pasją 2014", organizowaną przez redakcję "Mojego Mieszkania". Super dzień z fajnymi babkami, chociaż faceci też byli i też fajni:) Dobrze mijał nam razem czas na rozmowie, pysznym jedzonku i atrakcjach przygotowanych przez MM. Bardzo było mi tam dobrze i tylko szkoda, że czas w takich momentach biegnie jakby szybciej:).

Kolejne dni w stolicy spędziłam już tylko z Moją Drugą Połową:) Nie wszystko co zaplanowaliśmy, udało nam się zobaczyć ( znowu ten Czas), ale kilka punktów odhaczyliśmy:)




Bardzo poruszyła mnie wystawa Andrzeja Wróblewskiego w  Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Warto zobaczyć. I poczuć.




 Pierwszy raz byliśmy na Powązkach:


 Warszawa zaczyna pokrywać się szkłem i metalem, ale ...





 ...jest też na szczęście ta z duszą:




Intensywny czas, dużo dobrych wspomnień i czas na pobycie razem:)

A żeby nie było,że tylko wojaże, to jeszcze dwa uszyte przed wojażami anioły:








Postaram się częściej zagladać, wtedy może nie będę musiała zarzucać Was taką ilością fotek. Tym, którzy wytrwali do końca...ukłony:):)

Miłego weekendu, niech trwa!!:)

***



9 komentarzy:

  1. Niestety ze względu na tą ilość szkła i metalu Warszawa mnie nie ciągnie zupełnie. Oczywiście odległość dokłada swoje 3 grosze ;) Aniołki urocze; zwłaszcza ten drugi taki w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że ta Warszawa z przedwojennych widokówek była dużo piękniejsza. Obecna nie rzuca mnie na kolana, choć można znaleźć w niej kilka smaczków:) Bywam tu jednak równie rzadko jak ty. Też z powodu odległości:)

      Usuń
  2. Zdecydowanie bardziej wolę tę część z duszą. Może dlatego chętniej odwiedzam Kraków ? Anioł w brązowej sukience w groszki jest świetny ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków też mi bliższy, choć ostatnio całkowicie mnie zauroczył Wrocław:)

      Usuń
  3. też wolę wszystko co z duszą się kojarzy... piękne anielice !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta nasza stolica w Twoich fotografiach :-). Aniołki piękne też szczególnie ten beżowy ( co ja poradzą że lubię beże :-).). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa się zmienia i to na lepsze! i stare remontowane i nowe jakieś lepsze. Mogłyśmy się spotkać zabawiłabym się chetniew przewodnika, Może nastepnym razem, bo warto mieć pasję, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. This blog is awesome and very informative keep Sharing this type of blog.

    แคมฟรอก

    OdpowiedzUsuń