Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lutego 2016

Ceramika ciut niewykończona:)

Wiem, wiem, długo mnie nie było:):)   Ale to nie znaczy,że nic nie robiłam, chociaż przyznaję, że trochę na zwolnionych obrotach:).
Przy tej pogodzie za oknem i permanentnym braku światła, trudno sfotografować to co powstało. Mam też kilka rzeczy, które przeznaczone są na prezent i póki nie trafią we właściwe ręce, nie będę ich pokazywać. Powstały też dwa jaja ceramiczne, które pokażę jak przyjdzie ich czas wielkanocny:)
Czekam też na przesyłkę z akcesoriami do biżuterii i wciąż nie mogę wykończyć biżutek z ceramiki. Dziś udało się je obfocić, więc pokazuje takie odrobinkę niewykończone:)








I jeszcze kilka guzików, dla których dpoiero muszę znaleźć przeznaczenie:)



Póki co tyle....:)
Pozdrawiam wszystkich wiernych podczytywaczy, którzy zaglądają i pytają gdzie jestem?:):)
Słońca! Dla Wszystkich!:)

***

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać ceramiczne Twoje tworki , są piękne . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne sa te twoje prace Asiu.Mowisz zawsze,ze nigdy do konca nie wiadomo jakie barwy przybierze szkliwo.Wszystkie sa piekne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,po latach" udalo mi sie wreszcie cos opublikowac! CUD!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szóste zdjęcie biżuterii -mój faworyt!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Szóste zdjęcie biżuterii -mój faworyt!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń