Obserwatorzy

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Dwa "olejne"...



Mało w tym sezonie malowałam. Pracownia jakiś czas była w remoncie, a później jakoś trudno było się zebrać w sobie:).
Wystawą " Przemijanie piękna czy piękno w przemijaniu",  zamknęłam rozdział z kwiatami w tle.
 To nie znaczy, że nie będę do nich wracała, ale póki co,  mam nadzieję iść w nieco innym kierunku. Czas pokaże,  czy wystarczy konsekwencji i weny:)
"W bólach"  powstaje nowy cykl. Te dwa "świeże" obrazy będą do niego należeć.

"Ruda" Obraz olejny na płótnie 50cm x  100cm




"Szary" Obraz olejny na płótnie 50cm  x 100cm



Pozdrawiam wiernych podczytujących, mimo, że ostatnio rzadko bywam:)

7 komentarzy:

  1. właśnie myślałam-co tu tak cicho:))tworzysz,to dobrze:)Twoje obrazy są naprawdę świetne..ale przecież o tym wiesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nich ma w sobie to COŚ!Masz talent Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjatkowe..piękne....zamyślone...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj będzie piękny cykl już widzę po tych obrazach. Szary jest niesamowity :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne barwy i koncepcja. Miałam okazje zatrzymać się na chwilę i podumać.

    OdpowiedzUsuń