Obserwatorzy

czwartek, 14 sierpnia 2014

Jestem w "Moim Mieszkaniu" i....odrobina łąki w ceramice:)


   Od czasu wizyty " Mojego Mieszkania" w... moim mieszkaniu:) ,  minęło trochę czasu. Sądziłam, że może nie spodobał się materiał z sesji i tyle:). Dla mnie  wyróżnieniem był już sam fakt, że ktoś znalazł mnie w tej ogromnej ilości blogów (znacznie lepszych od mojego),  i zechciał się ze mną spotkać. Możecie  sobie wyobrazić jak  bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że jednak moje czarnowidztwo się nie sprawdziło i że..... no właśnie: JESTEM  WE WRZEŚNIOWYM NUMERZE "MOJEGO MIESZKANIA":)
Jestem!:):) Muszę sobie to głośno powtarzać, bo jakoś nie wierzę:).
 Zapraszam do lektury, bo cały TEN numer  jest bardzo ciekawy. Nawet gdyby moja osoba Wam się nie spodobała,  będzie co czytać:)
 To ja:):)

Miała być jeszcze w tym poście odrobina łąki w ceramice ;)

  Duży talerz, na którym udało się zatrzymać lekkość wiosennych   jaskrów i piękne żyłkowanie listków polnego powoju. Chciałam,  by ten talerz był taki "nieprzegadany". Jestem zadowolona z efektu końcowego:)








Powstało też takie maleństwo na przystawki:)





Ma w sobie coś bajkowego, prawda?:)






 Pozdrawiam bardzo ciepło :) i.... lecę do  powideł, bo zaczynają się przypalać. Cóż, proza życia! :):)



                                                                               ***

37 komentarzy:

  1. Cieszę się że właśnie Ty jesteś w MM.Tyle w tobie zdolności, pasji, Masz co pokazać i super że Za to Ciebie doceniono. Pozdrawiam i zmykam do lektury z Tobą w roli głównej :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, choć obie wiemy, że jest mnóstwo interesujących blogów, lepszych ode mnie:) Ale baaardzo dziękuję za te ciepłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie długo to trwało:)))musowo idę kupić..chociaż co miesiąc sobie obiecuję że już nie kupię żadnej gazety.....no ale jakbym mogła nie kupić wrześniowej!!!talerz cudny:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko, rzeczywiście, wrześniowy numer jest wyjątkowo wart kupienia:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu -wielkie gratulacje :)). Właśnie byłam dzisiaj na zakupach w Sarnim Stoku i zakupiłam gazetę, jakie było moje zaskoczenie jak cie tam znalazłam. Juz myślałam ze ten artykuł sie nie pokaże, bo od sesji minęło sporo czasu, ale jednak jesteś i bardzo się z tego cieszę :)))
    Gratulki ogromne :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam nawet o tym przekonana,że się nie ukaże:) Ale okazuje się, że to jednak trwa:)
      Dzięki za dobre słowo Lucynko:)

      Usuń
  6. Wow moje gratulacje! Bardzo się cieszę że doceniono twoje dzieła i twoją osobę w taki sposób. I nie wmawiaj sobie że jest tyle innych interesujących blogów bo ja zaglądam akurat do ciebie a byle gdzie nie patrzę :-P
    Muszę w sobotę skoczyć na polowanie gazetowe bo z chęcią bym przeczytała o tobie coś więcej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam, gratuluję !!!! Jutro jeszcze raz poczytam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)) talerze są nieziemskie ,tyle się na nich dzieje :-) z serdecznymi pozdrowieniami ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miało się dziać nie za wiele:):):) Odwzajemniam pozdrowienia:)

      Usuń
  9. Gratulacje! Wspaniała nagroda za prace, pasje i pomysłowość.
    Ceramika urzekająca, oryginalna i niepowtarzalna. patrząc na coś tak pięknego w chłodną zimę czy inny ponury dzień, można poczuć słońce...fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na to liczę. Na odrobinę wiosny jesienią:)....przynajmniej na talerzu:)
      Co do " nagrody", to faktycznie, jest to dla mnie duże wyróżnienie i cieszę się bardzo:) A co, nie będę się krygować:)

      Usuń
  10. Patrze na obrazki i mówię do siebie.......gdzieś już widziałam taką szklaną witrynkę :)))))) Kilka słów i już wiedziałam gdzie:))) Moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:)
    Bardzo lubię motyw łąki na naczyniach i na pościeli:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne - talerz z jaskrami nadaje sie na honorowe miejsce na rusałkowym przyjęciu, akurat na koniec lata... Trafiłam przypadkiem, a już jestem zauroczona. Przepieknie łączysz delikatność wzoru z formą... i wszystko ma własny, unikalny styl. Łąka leśmianowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak to widzisz:) Pozdrawiam, dziękując zwłaszcza za Leśmiana:)

      Usuń
  13. Kupiłam gazetę, poczytałam, pooglądałam :) GRATULUJĘ! A na talerze napatrzeć się nie mogę. Kocham Twoją ceramikę i obrazy! Ech przezdolna z Ciebie kobieta o wielu talentach.
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....Powiedziała Ta bez talentów:):)
      Serdeczności, Iwonko:)

      Usuń
  14. Gratulacje Zdolna Duszko :) Jeszcze nie zakupiłam nowego MM, ale już nie mogę się doczekać tej lektury :) I za to ich uwielbiam, że wchodzą do naszych mieszkań i pokazują tak zdolne duszyczki jak Ty :) Pozdrawiam, iszart z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj trafiłam do Ciebie z gazety MM....Super sesja ....Gratuluje....Wiodę, że też jesteś szalona kobieta tak jak ja....Cudne rzeczy tworzysz .....Pozdrawiam ciepło pa....

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę najpierw jednego znajomego blogera widzę w reklamie marketu budowlanego a teraz Sepia w "Moim Mieszkaniu". Gratulacje!! Szczerze się cieszę, że odnosisz sukcesy i tak się rozwijasz. Oby tak dalej w świat, razem z pozytywną energią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. dziękuję Gosiu:) Bardzo miło Cię tu znowu widzieć. Kopa lat!:):) A jak tam Twoje malowanie na koszulkach?
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Ach, dalej w zawieszeniu. Malowałam trochę dla znajomych tylko czasu nie mogę znaleźć na zamieszczenie wpisów. Obecnie niektóre farby mi się skończyły, inne zestarzały a na nowe pieniądze ciężko odłożyć. Wasze sukcesy (Twój i Piotra) ostatnio poruszyły strunę tęsknoty i zew artystyczny zaczął mi się po duszy miotać :) Gazetkę dzisiaj zakupiłam i z podziwu wyjść nie mogę, że z tak ścisłego umysłu taki talent wykiełkował. Fantastycznie, że są jeszcze takie miejsca w których można swoje talenty rozwijać. Pozdrawiam serdecznie :*
      Ps. Przez ostatni czas spełniałam się artystycznie jako fotograf reporter - dokumentujący sukcesy artystyczne i sportowe moich niepełnosprawnych podopiecznych: www.wtzjp2.pl - galeria.
      Do przeczytania ;)

      Usuń
    3. Cieszę się,że przyczyniłam się do poruszenia struny:) Maluj, bo masz talent!:)
      Chętnie zobaczę Twoje fotograficzne spełnienie:)
      Do przeczytania !;)

      Usuń
  17. Gratuluję i lecę jutro do kiosku! :))) Moje mieszkanie lubię właśnie za klimatyczne i miłe mieszkania, a takie na pewno masz i Ty! :) Ceramiczne cuda z łąki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w mieszkaniu, to ja bym jeszcze duuużo zmieniła:) Ja też lubię MM, za to, że pokazuje również wnętrza za mniej niż milion dolarów:):)

      Usuń
  18. Czytałam, podziwiam i gratuluję. Pięknie tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności. Rzeczy, które tworzysz zapierają dech. Gratuluję i ogromnie zazdroszczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ się cieszę:) bardzo Ci gratuluję i...hm...nie dziwię się wcale że Cię dostrzeżono:) dawno temu wiedziałam że jesteś Najlepsza!!!;))))))

    OdpowiedzUsuń