Obserwatorzy

czwartek, 11 grudnia 2014

Jako się rzekło, aniołów c.d.



Siedzę w domu, kaszlę i kaszlę i..  generalnie czuję się niewyjściowo:( 
Myśli gdzieś mi wywiało, więc dziś  dla Was tylko wersja obrazkowa:)
Trzy obiecane anioły, które powstały w minionym tygodniu.
 Pierwszy, anioł w  błękitnej mgiełce:



Kolejny, anioł w fioletach:)




A na koniec, anioł na poprawę nastroju:) Taki trochę  śmieszny-pocieszny:)



W tym roku, to już pewnie ostatnie  uszyte przeze mnie "skrzydlate", ale mam nadzieję, że Nowy Rok przyniesie nowe pomysły, energię i czas,  na powstanie kolejnych:)

Pozdrawiam serdecznie:)


***


13 komentarzy:

  1. ależ cudne anielinki:))))ta niebieska najpiękniejsza:))pozdrawiam Asiu:))zdrowiej:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne , takie delikatne te Twoje aniołki.Sama nie wiem który ładniejszy niebieski ma piękną sukienkę a fioletowy jest w moim ulubionym kolorze.Pozdrawiam i życzę zdrowia :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy mi na tym, by nie były takie same. Jeśli to się udaje, to się cieszę:)
      Dzięki za dobre słowo:) Pozdrawiam także:)

      Usuń
  3. Przepiękne są! Mnie najbardziej podoba się ten w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. każda piękna, fioletowa bardzo romantyczna a ta na poprawę nastroju- zabawna
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie śliczne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam wczoraj Anioła na spokój ale jest spokojnie płaski a te Twoje cudeńka zachwycają peferkcją wykonanie i tym a czego są wykonane! Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  7. prawie jak w niebie u ciebie....wszystkie Anioly piekne!

    OdpowiedzUsuń