Obserwatorzy

niedziela, 21 grudnia 2014

Czekamy:)

  Właściwie wczoraj udało się nam większość przedświątecznych przygotowań zakończyć. Dekoracje cieszą oko, prezenty opakowane, czekają na swoją chwilę:)
Zostały jeszcze kulinaria, ale na to jeszcze przyjdzie czas:). Dziś  odpoczywamy:) Popijamy sobie własnoręcznie zrobiony grzaniec: pachnie cynamonem, pomarańczą i kardamonem, świecą się lampki na choince i świece, a my napawamy się efektami wczorajszej pracy:). Nasz student dziś wrócił na święta, więc jesteśmy  wreszcie w pełnym składzie. Gadamy, wygłupiamy się, śmiejemy. Dobrze jest:)
W tym roku  nasza choinka w koronkach :)

Udało mi się na kiermaszu przedświątecznym kupić piękne frywolitki. Trochę serwetek miałam już z poprzednich lat.


 Dołożyłam jeszcze ceramiczne ozdoby własnoręcznie zrobione, też z motywem koronki. Szkliwione białym szkliwem i białą angobą. Niestety, w wieczornym świetle nie widać tego na zdjęciach. Ale od czego wyobraźnia?:) Musicie mi uwierzyć, że są białe,a nie żółte, jak na zdjęciu:)


 A poza ceramicznymi ozdobami na choinkę zrobiłam też takie  duże serducho-zawieszkę, jako dodatek prezentowy:

 No i pojawiły się w tym roku na naszym drzewku,  szklane  bombki  z piórkiem.
 Marzyły mi się takie już od dawna, ale cena była zaporowa. W pewnej znanej sieciówce jedna taka bombka kosztowała prawie 10 zł. Udało mi się kupić szklane bombki po 2 zł. Piórka włożyłam sobie sama i mam:) Są piękne!:) Takie eteryczne i leciutkie. I... całkiem niedrogie:)



W kuchni zawisł w ekspresowym tempie upleciony wianek. Czegoś mi w tym miejscu brakowało, więc wypełniłam przestrzeń:)


 i... "słoikowa" lampa. Daje ciepłe, nastrojowe światło:

Zapaliliśmy dziś ostatnią adwentową świecę. Czas płynie...


Niech płynie Wam w dobrej atmosferze, pozbawionej gonitwy , napięcia i stresu. By poza tymi wszystkimi przyjemnościami , które sprawiamy sobie i bliskim, nie zapomnieć o Tym, który jest istotą tych świąt. I poczuć prawdziwie Jego obecność. Tylko tyle, czy aż tyle...




***


13 komentarzy:

  1. Ależ piękny klimat u Ciebie :) Spokojnych i pięknych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej scenerii Święta będą wyjątkowe, udane i radosne. Czego Ci życzę z całego serca. Serdecznie pozdrawiam.
    Te frywolitkowe ozdoby bardzo mi się podobają a nie spotkałam takich. Bombka z piórkiem...pamiętam, ze urzekła mnie w poprzednich latach, mam jeszcze takie łezki - jeszcze zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to już tylko czekać aż nadejdą święta bo tak ładnie już u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie. Patent na bombki z piórkiem podkradam. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także nie mój patent . Powiedzmy inspiracja:) Wesołych!

      Usuń
  5. I Tobie życzę samych pięknych chwil:)))domek udekorowałaś ślicznie,ale najważniejsze-rodzina w komplecie:)))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia świąteczne, zdrowia i spokoju, obecności bliskich. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń